noscript
O nás O nás

Časté dotazy

Jaká je cena za doručení zboží?

Cena za doručení zboží v rámci Česka je jen 150Kč. Při nákupu nad 2100Kč je doprava zdarma.

Jak mohu zaplatit?

Na výběr máte ze tří možností:

  1. Platba kartou online - po dokončení objednávky uvedete 16 místní kód Vaší karty, datum expirace a bezpečnostní kód ze zadní strany.
  2. Bankovním převodem - zabezpečená platební brána Vás po dokončení objednávky přesměruje do Internetového Bankovnictví, kde zrealizujete úhradu s předvyplněnými údaji o platbě.
  3. Dobírkou - kurýr PPL od Vás převezme hotovost při doručení zboží. Zaplatit můžete kartou nebo v hotovosti.

Jak rychle dostanu zboží?

Zboží obdržíte do 2 až 4 pracovních dnů, pokud svou objednávku odešlete do 10:00 hodiny. Zboží doručujeme kurýrní společností PPL přímo na Vaši adresu nebo se můžete rozhodnout pro doručení na PPL odběrné místo, kde Vás zásilka počká 7 dní (zobrazit seznam ParcelShopů). Doručujeme i v sobotu.

Jak si vybrat správnou velikost?

Každý kus oblečení pro Vás měříme. Tabulku s přesnými rozměry najdete vždy u každého produktu ve spodní části.

Co když mi nesedne velikost?

V případě, že Vám nesedne velikost nebo z jakýchkoliv jiných důvodů nebudete spokojená, můžete nám nenošené zboží vrátit do 14 dní a my Vám vrátíme peníze.

Jak postupovat při vrácení nenošeného zboží do 14 dnů?

  1. Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář.
  2. Balík se zbožím, fakturou a vyplněným reklamačním formulářem vhodně zabalte a zašlete na adresu uvede v reklamačním formuláři.
  3. Doporučujeme zaslat zboží doporučeně pro případ možné ztráty.

Jak postupovat při výměně nenošeného zboží do 14 dnů?

  1. Zkontrolujte si dostupnost zboží o výměnu kterého máte zájem.
  2. Napište nám email na info@theshe.cz s informací o požadované výměně.
  3. Balík se zbožím a fakturou vhodně zabalte a zašlete na adresu uvedenou v reklamačním formuláři.
  4. Doporučujeme zaslat zboží doporučeně pro případ možné ztráty.

Budu informována o stavu objednávky?

Všechny naše zákaznice jsou důsledně informovány o průběhu celé objednávky. Od přijetí, vybavení, až po odeslání s informací o přesném datu doručení. Po odeslání je vše v rukou našeho smluvního dopravce PPL, který Vás bude informovat emailem a sms zprávou o přesném čase doručení.