noscript
O nás O nás

Časté dotazy

Jaká je cena za doručení zboží?

Cena za doručení zboží v rámci Česka je jen 48Kč (Zásilkovna) a 99Kč (DPD) při platbě předem, 78Kč (Zásilkovna) a 135Kč (DPD) při platbě na dobírku. Při nákupu nad 1900Kč je doprava zdarma.

Jak mohu zaplatit?

Na výběr máte ze tří možností:

  1. Platba kartou online - po dokončení objednávky uvedete 16 místní kód Vaší karty, datum expirace a bezpečnostní kód ze zadní strany.
  2. Bankovním převodem - zabezpečená platební brána Vás po dokončení objednávky přesměruje do Internetového Bankovnictví, kde zrealizujete úhradu s předvyplněnými údaji o platbě.
  3. Dobírkou - kurýr GLS od Vás převezme hotovost při doručení zboží. Zaplatit můžete kartou nebo v hotovosti.

Jak rychle dostanu zboží?

Zboží obdržíte do 2 až 4 pracovních dnů, pokud svou objednávku odešlete do 10:00 hodiny. Zboží doručujeme kurýrní společností GLS přímo na Vaši adresu nebo se můžete rozhodnout pro doručení na GLS odběrné místo (ParcelShop nebo Balíkomat), kde Vás zásilka počká 3 dny. Zobrazit seznam ParcelShopov a Balíkomatov

Jak si vybrat správnou velikost?

Každý kus oblečení pro Vás měříme. Tabulku s přesnými rozměry najdete vždy u každého produktu ve spodní části.

Co když mi nesedne velikost?

V případě, že Vám nesedne velikost nebo z jakýchkoliv jiných důvodů nebudete spokojená, můžete nám nenošené zboží vrátit do 14 dní a my Vám vrátíme peníze.

Jak postupovat při vrácení nenošeného zboží do 14 dnů?

  1. Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář.
  2. Balík se zbožím, fakturou a vyplněným reklamačním formulářem vhodně zabalte a zašlete na adresu uvede v reklamačním formuláři.
  3. Doporučujeme zaslat zboží doporučeně pro případ možné ztráty.

Jak postupovat při výměně nenošeného zboží do 14 dnů?

  1. Zkontrolujte si dostupnost zboží o výměnu kterého máte zájem.
  2. Vytvořte si novou objednávku.
  3. Zboží ze staré objednávky spolu s fakturou a vyplněným reklamačním formulářem vhodně zabalte a zašlete na adresu uvedenou v reklamačním formuláři.
  4. Doporučujeme zaslat zboží doporučeně pro případ možné ztráty.
  5. Kupní cenu za vrácené zboží Vám vrátíme zpět na Váš účet a znovu Vám doručíme zboží z nové objednávky.

Budu informována o stavu objednávky?

Všechny naše zákaznice jsou důsledně informovány o průběhu celé objednávky. Od přijetí, vybavení, až po odeslání s informací o přesném datu doručení. Po odeslání je vše v rukou našeho smluvního dopravce GLS, který Vás bude informovat emailem a sms zprávou o přesném čase doručení.